Over ons

Sodexho België in het kort

Samen met u trachten we van iedere dag, een betere dag te maken. Want Sodexho streeft ernaar om de Dagelijkse Levenskwaliteit te verbeteren van al zijn klanten en consumenten.

Een belangrijke speler op de Belgische markt

Sodexho vestigde zich in België met de Catering en Diensten. Elke dag komt minstens een Belg op vier rechtstreeks of onrechtstreeks in contact met ons bedrijf. Sodexho speelt dan ook een bijzondere rol in de levenskwaliteit van iedere Belg.

Sodexho: één merk, twee activiteiten, twee filialen

Beide activiteiten communiceren de naam ‘Sodexho’ en bieden diensten aan onder het motto “van elke dag een betere dag maken”. Ze hebben één missie namelijk “de dagelijkse levenskwaliteit verbeteren”.

Een globaal aanbod

Na de hergroepering van de twee activiteiten van Sodexho België in hetzelfde gebouw, wordt gewerkt aan één globaal dienstenaanbod. Catering en Diensten evolueert naar Integrated Facilities Management: naast de gebruikelijke Food Services, wordt het aanbod nu uitgebreid met Soft Services (zoals bijvoorbeeld mailroom, receptie en tuinonderhoud) en Hard Services (technisch onderhoud en onderhoud van grootkeukens).

De activiteit Dienstencheques en Kaarten beperkt zich lang niet meer tot de Maaltijdcheque ®. Sodexho biedt immers een brede waaier van diensten aan kleine en grotere bedrijven, aan overheden (zowel op federaal als op regionaal niveau) en aan particulieren.

Een bedrijf met een maatschappelijke verantwoordelijkheid

Sodexho wordt gekenmerkt door een sterke teamspirit en een uitgesproken zin voor service en vooruitgang. Sodexho België neemt sinds drie jaar deel aan het STOP Hunger programma van de Groep Sodexho. Het ondertekende het Charter voor Diversiteit en is lid van Business & Society.

Reageren is niet mogelijk